• صفحه اصلی
  • اخبار
    • دنیای بازی
    • دنیای بازی‌ ابری
  • نقد و بررسی
    • بازی‌های جدید
    • بازی‌های پلی پاد
  • برترین‌ها
  • پلی‌پاد
    • آموزش‌ها
    • اخبار
  • فناوری
  • درباره ما
تازه ها

معرفی شرکت Ubitus: ارائه‌کننده اولین سرویس استریم بازی ابری iOS

آیا ما در یک بازی ویدئویی شبیه‌ساز زندگی می‌کنیم؟

آیا ما در یک بازی ویدئویی شبیه‌ساز زندگی می‌کنیم؟

مروری بر وضعیت فعلی کلاد گیمینگ

فیس بوک توییتر اینستاگرام یوتیوب لینکدین Discord
پلی پاد تی وی
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • دنیای بازی
    • دنیای بازی‌ ابری
  • نقد و بررسی
    • بازی‌های جدید
    • بازی‌های پلی پاد
  • برترین‌ها
  • پلی‌پاد
    • آموزش‌ها
    • اخبار
  • فناوری
  • درباره ما
پلی پاد تی وی
اخبار دنیای بازی

Assassin’s Creed Mirage با توجه به طرفداران قدیمی ساخته می‌شود

مهدی ملکیتوسط مهدی ملکی24 دی 1401به روز شده:24 دی 14012 حداقل خواندن
بازی Assassin's Creed Mirage
فیس بوک توییتر لینکدین ایمیل Telegram واتساب

سری Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۷ و با عرضه نسخه Origins به سمت عناصر نقش‌آفرینی و همچنین یک جهان باز عظیم حرکت کرد. دو عنوان بعدی سری، Odyssey و Valhalla با همین فرمول به دست طرفداران رسیدند و در فروش و جلب نظر منتقدان هم عملکرد خوبی داشتند. 

با این حال نمی‌توان انکار کرد که بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان فرنچایز مورد بحث حالا بعد از چندین سال، دیگر از این فرمول لذت نمی‌برند. مخاطبان از جهان بازی‌های یوبی‌سافت به دلیل وسعت غیرمنطقی و محتوای تکراری انتقاد می‌کنند. خوشبختانه به نظر می‌رسد یوبی‌سافت در توسعه و عرضه Assassin’s Creed Mirage رویکرد خود را تغییر خواهد داد.

کارگردان خلاق این بازی طی صحبت با رسانه Games Radar به این موضوع پرداخته و تایید کرده که Mirage بیشتر به بازی‌های نخست مجموعه شباهت خواهد داشت. ایشان باور دارند با وجود تمام پتانسیل جهان‌های عظیم و مکانیک‌های نقش‌آفرینی، نباید طرفداران آثار قدیمی را نیز فراموش کرد. نسخه‌های اول Assassin’s Creed بیشتر به داستان شخصیت‌محور و جهان‌های کوچک اما زنده شهرت داشتند. 

Assassin’s Creed Mirage چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

حداقل به ادعای کارگردان خلاق Mirage باید از همین حالا انتظار مشاهده سیستم‌ها و تجربیات عمیق‌تری را داشته باشیم. تجربیاتی که ظاهراً به لطف سخت‌افزار نسل جدید محقق می‌شوند. با این حساب یوبی‌سافت قصد دارد با استفاده از قابلیت کنسول‌های نسل نهم، عنوانی را خلق کند که طرفداران قدیمی به محض دیدنش، غافل‌گیر خواهند شد. 

مثلاً همانند نسخه‌های اول و دوم این فرنچایز، Mirage می‌تواند نقشه کوچکی داشته باشد؛ نقشه‌ای که برخلاف ابعادش، جزئيات بیشتری خواهد داشت و کاربران می‌توانند زمان زیادی را صرف توجه و تعامل با آن‌ها کنند. اما ما سرانجام چه زمانی می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم؟ آیا یوبی‌سافت می‌تواند وعده‌های خود را محقق کند؟

Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. مخاطبان در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی می‌توانند صحت ادعاهای جاه‌طلبانه یوبی‌سافت را محک بزنند. 

منبع: Gaming Bolt

Assassin's Creed مهم ویژه یوبی سافت
مهدی ملکی
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • لینکدین

منتقد، خبرنگار و نویسنده حوزه بازی‌های ویدیویی

پست های مرتبط

معرفی شرکت Ubitus: ارائه‌کننده اولین سرویس استریم بازی ابری iOS

19 بهمن 1401
آیا ما در یک بازی ویدئویی شبیه‌ساز زندگی می‌کنیم؟

آیا ما در یک بازی ویدئویی شبیه‌ساز زندگی می‌کنیم؟

18 بهمن 1401

مروری بر وضعیت فعلی کلاد گیمینگ

17 بهمن 1401

کنسول گیمینگ ابری Playkey

16 بهمن 1401

لغو پاسخ لغو پاسخ

نقد و بررسی بازی‌های جدید

۵ کارت گرافیک برتر برای ورود به حوزه استریم

معرفی ۵ کارت گرافیک برتر برای شروع استریم

محبوب‌ترین حیوانات در بازی ‌های ویدئویی

معرفی بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ اقتصادی

معرفی ۵ لپ تاپ گیمینگ اقتصادی برتر

معرفی بهترین بازی های پلتفرمر‌ برای کامپیوتر و گوشی اندروید

بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲

معرفی بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲

پلی پاد تی وی
فیس بوک توییتر اینستاگرام یوتیوب لینکدین Discord
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • درباره ما
تمام حقوق مادی و معنوی پلی پاد برای آلفا محفوظ است.

بالا را تایپ کنید و فشار دهید Enter جستجو کردن مطبوعات Esc برای لغو.